Wednesday, November 05, 2008

美國新總統

昨天選舉夜看電視到九點多就心滿意足了!
歐巴馬當選!
Yay!

5 comments:

jamsusa said...

Oh ya!

Anonymous said...

YEA! 我上網看他的芝加哥演說,真是讓人感動!
Kay

Anonymous said...

God bless America.
Ruby, Thank you for the message you left on my blog.
i am wondering if you are interested in trying sprouted brown rice
i could send it to you if you want.
please just let me know, :-)

sarah

Anonymous said...

在夏威夷有將近百分之72的人投給他!

Ziti said...

我對於Colorado由紅變藍,感到很興奮!老公的故鄉差點變藍,但是最終還是沒有,他很失望哩!呵呵!公公玩笑說他不想理我了,因為我投給歐巴馬!

Sarah,
謝謝你告訴我的發芽玄米,我想,我有空時去丹佛日本店看看有沒有!謝謝你的offer!